Hoe gebruik je dit platform?

Vind alle antwoorden op je vragen over de werking van dit platform, inclusief handige tips.

Een vacature plaatsen

Zoek je hulp voor je organisatie? Dan kun je een hulpvraag of vacature plaatsen voor jouw organisatie of cliënt. Daar heb je een professioneel account voor nodig. Hoe je deze aanmaakt, vind je hier

Na het aanmaken van een professioneel account, dat gekoppeld is aan jouw organisatie, kun je een hulpvraag of vacature plaatsen: 

  1. Klik op jouw persoonlijke menu en klik op Mijn (hulp)vragen of vacatures
  2. Klik op ''Hulpvraag plaatsen' of 'Vacature plaatsen'
  3. Zoek je hulp voor de eigen organisatie? Kies dan 'Hulpvraag voor eigen organisatie'. 
    Zoek je hulp voor een cliënt? Kies dan 'Hulpvraag voor een cliënt'
    Hulpvraag_client.PNG
  4. Vul de benodigde informatie in. De tips over het beschrijven van je hulpvraag kunnen je helpen een je hulpvraag duidelijk te verwoorden. Het is belangrijk dat je de juiste categorieën aan vinkt. De categorieën worden gebruikt om jouw hulpvraag te koppelen aan een hulpaanbieder.
  5. Klik op 'Plaats hulpvraag' om je hulpvraag te plaatsen                      

Je hulpvraag is zes weken geldig en kan daarna verlengd worden als je nog geen hulp hebt gevonden. Je ontvangt hier automatisch een e-mail over. Ben je al eerder geholpen? Sluit dan je hulpvraag of vacature eenvoudig af. Zo blijft de website up to date en worden teleurstellingen voorkomen.  

 

Heeft dit artikel je vraag beantwoord?